Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kooperativní hra v multi-agentním prostředí Jason
Husa, Jakub ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou hry založené na multi-agentním systému. Práce začíná seznámením se s teorií multi-agentních systémů, strategických počítačových her, jazyka AgentSpeak a jeho nástavby Jason použitých při implementaci. Dále je navržena tahová strategická hra Útěk z vězení, která proti sobě staví dva asymetrické týmy inteligentních agentů s rozdílnými cíli. Pro oba týmy jsou navrženy tři režimy inteligentního chování, lišící se svojí komplexností a mírou spolupráce agentů. Jeden z týmů může být ovládán hráčem, nebo oba ovládány počítačem. Hra je podrobena analýze na množině testovacích map. Práce srovnává jednotlivé režimy inteligence a hodnotí jejich schopnost uspět proti různým typům soupeřů a rychlost uvažování.
Adventure hra s inteligentními spolupracujícími postavami
Vacek, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat framework, který lze využít pro     vývoj agentních systémů. Framework je nadstavbou nad knihovnou JADE a je realizován v jazyce Java. Framework je využit pro implementaci adventure hry. Ve hře bude několik postav (agentů), které budou mít určité role, budou spolupracovat a snažit se dosáhnout svých cílů.
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft Sharepoint Server
Vala, Lukáš ; Raška, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft SharePoint Server“ pojednává o aktuálním stavu interní komunikace na Vysokém učení technickém v Brně, a to konkrétně na fakultě podnikatelské, ústavu informatiky. Dále seznamuje s technologií SharePoint 2010 a její aplikací na daný objekt. Práce si klade za cíl seznámit uživatele s technologií SharePoint 2010 a představit základní funkcionality. Dílčím cílem je nastínit zefektivnění spolupráce na ústavu informatiky a zjednodušení interní komunikace. Mezi navrhovaná doporučení patří: tvorba centrálního uložiště formulářů, tvorba komunikačního uzlu mezi vědeckými pracovníky.
Prevence společensky nežádoucích jevů ve vybraném regionu
MĚCHÁČKOVÁ, Žaneta
Tato bakalářská práce se zabývá způsobem realizace prevence společensky nežádoucích jevů v konkrétním regionu, tj. na Příbramsku. Teoretická část je věnována vymezení jednotlivých společensky nežádoucích jevů, pojednána je zde problematika prevence sociálně nežádoucích jevů a jsou zde zmapovány subjekty podílející se na prevenci společensky nežádoucích jevů na národní úrovni. V praktické části je s využitím kvalitativní metodologie zachycena struktura a spolupráce subjektů podílejících se na prevenci společensky nežádoucích jevů ve vybraném regionu včetně podrobné analýzy konkrétních preventivních programů, které jsou realizovány organizacemi komunikačních partnerů.
Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft Sharepoint Server
Vala, Lukáš ; Raška, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft SharePoint Server“ pojednává o aktuálním stavu interní komunikace na Vysokém učení technickém v Brně, a to konkrétně na fakultě podnikatelské, ústavu informatiky. Dále seznamuje s technologií SharePoint 2010 a její aplikací na daný objekt. Práce si klade za cíl seznámit uživatele s technologií SharePoint 2010 a představit základní funkcionality. Dílčím cílem je nastínit zefektivnění spolupráce na ústavu informatiky a zjednodušení interní komunikace. Mezi navrhovaná doporučení patří: tvorba centrálního uložiště formulářů, tvorba komunikačního uzlu mezi vědeckými pracovníky.
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
B2B on-line v cestovní kanceláři
KUDRLIČKOVÁ, Kateřina
Tématem této diplomové práce je vztah B2B online v cestovní kanceláři. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy obchodních vztahů mezi cestovní kanceláří a cestovními agenturami v on-line prostředí vyhodnotit jejich funkčnost a navrhnout možnosti zdokonalení. Vedlejším cílem je zjistit, jak funguje spolupráce mezi cestovními kancelářemi a jejími dodavateli.
Adventure hra s inteligentními spolupracujícími postavami
Vacek, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat framework, který lze využít pro     vývoj agentních systémů. Framework je nadstavbou nad knihovnou JADE a je realizován v jazyce Java. Framework je využit pro implementaci adventure hry. Ve hře bude několik postav (agentů), které budou mít určité role, budou spolupracovat a snažit se dosáhnout svých cílů.
Kooperativní hra v multi-agentním prostředí Jason
Husa, Jakub ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou hry založené na multi-agentním systému. Práce začíná seznámením se s teorií multi-agentních systémů, strategických počítačových her, jazyka AgentSpeak a jeho nástavby Jason použitých při implementaci. Dále je navržena tahová strategická hra Útěk z vězení, která proti sobě staví dva asymetrické týmy inteligentních agentů s rozdílnými cíli. Pro oba týmy jsou navrženy tři režimy inteligentního chování, lišící se svojí komplexností a mírou spolupráce agentů. Jeden z týmů může být ovládán hráčem, nebo oba ovládány počítačem. Hra je podrobena analýze na množině testovacích map. Práce srovnává jednotlivé režimy inteligence a hodnotí jejich schopnost uspět proti různým typům soupeřů a rychlost uvažování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.